مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 18:222022-06-26سياسي

800 گروه رفیقانه با مدیریت دختران کردستانی راه اندازی شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از راه اندازی 800 گروه رفیقانه با مدیریت دختران کردستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج حجت الاسلام برومند رازیانی در جلسه قرارگاه حجاب و عفاف استان کردستان در سنندج با بیان اینکه تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله فضای مجازی بدنبال ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است، اظهار کرد: در این راستا  800 گروه رفیقانه با مدیریت دختران کردستانی در استان راه اندازی شده است.

وی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی برای مبلغان و اجرای کلاس های پرسش و پاسخ و گفت وگو برای دانشجویان در سال گذشته  از اقدامات دیگر این اداره کل در سطح استان است.

رازیانی با اشاره به برنامه های ویژه دانش آموزان در حوزه عفاف و حجاب قبل از ایام کرونا، گفت: برگزاری صدها گفتمان دینی ویژه دانش آموزان در مدارس استان از جمله این برنامه ها بوده است.

وی اضافه کرد: تلاش های گسترده ای در حوزه عفاف و حجاب انجام شده اما کافی نیست، باید تلاش کنیم فعالیت های مرتبط با مقوله عفاف و حجاب در استان افزایش یابد.

مقوله حجاب و عفاف چند بعدی و اجتماعی است مدیرکل صدا و سیمای کردستان هم در این نشست با بیان اینکه مقوله حجاب و عفاف چند بعدی و اجتماعی است، افزود: با توجه به اینکه انقلاب ما ارزشی و فرهنگی است، حجاب و عفاف در آن جایگاه بسیار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 گروه رفیقانه با مدیریت دختران کردستانی راه اندازی شد

800 گروه رفیقانه با مدیریت دختران کردستانی راه اندازی شد