مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 18:522022-06-26اقتصادي

احداث هزار و 600 کارگاه در شهرک های صنعتی برای استقرار واحد های دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ سیدرضا فاطمی امین، گفت: در هدف گذاری صادرات علاوه بر توجه به افزایش مبلغ صادرات، بیشتر به ترکیب صادرات توجه می کنیم، - وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی شرکت های کوچک و متوسط در جمع خبرنگاران گفت: نزدیک به هزار و 600 کارگاه در شهرک های صنعتی برای استقرار واحد های دانش بنیان در حال احداث است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ سیدرضا فاطمی امین، گفت: در هدف گذاری صادرات علاوه بر توجه به افزایش مبلغ صادرات، بیشتر به ترکیب صادرات توجه می کنیم، زیرا باوجودی که کالا های صادراتی ما نیمه خام محسوب می شود، اما این هم درست نیست و باید به سمت صادرات محصولات دانش بنیان حرکت کنیم و ترکیب و سهم آن ها را افزایش دهیم.

استقرار 570 واحد دانش بنیان تولیدی در شهرک های صنعتیوی ادامه داد: نزدیک به 570 واحد دانش بنیان تولیدی در شهرک های صنعتی مستقر هستند و در نمایشگاه امروز واحد های دانش بنیان مستقر در شهرک های صنعتی یا تحت پوشش و حمایت شرکت شهرک های صنعتی، حضور دارند.

وزیر صمت تصریح کرد: به طورمعمول یک واحد دانش بنیان کار خود را در محیطی کوچک و آزمایشگاهی آغاز می کند، اما به تدریج باید به حوزه تولید وارد شود، اما به علت این که این واحد ها سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث هزار و 600 کارگاه در شهرک های صنعتی برای استقرار واحد های دانش بنیان

احداث هزار و 600 کارگاه در شهرک های صنعتی برای استقرار واحد های دانش بنیان