مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 20:072022-06-26اقتصادي

تحقق 96 درصدی ایجاد اشتغال در گیلان/بیش از 30 هزار اشتغال در گیلان ایجاد می شود


مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان تعهد ایجاد اشتغال در استان گیلان توسط اداره کل تعاون را بیش از 30 هزار شغل در سال جدید دانست و گفت: تعهد ایجاد اشتغال در سال جدید 30 هزار و 904 و در گذشته 21 هزار و 295 مورد بوده است که 96 درصد آن محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش آقاجانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل تعاون با بیان اینکه مدیران باید خود را پاسخگو به مردم و اصحاب رسانه بدانند، اظهار کرد: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان بوده و پاسخگویی به رسانه در واقع جلب اعتماد مردم در جامعه است.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به انجام سریع امور در اداره کل تعاون در استان گیلان گفت: به محض قبول مسؤولیت برنامه ها انتصابات را سریع انجام داده و در پنج ماه امسال 20 انتصاب با اهداف رشد و ارتقا بخش کیفی در اداره کل تعاون انجام شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با اشاره به هدف از تشکیل وزارت خانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: تدوین برنامه ها، ارتقا کیفیت خدمات و توزیع عادلانه منابع بین ادارات مختلف از جمله اهداف تشکیل این وزارت خانه  در تمامی شهرستان های گیلان است.

  آقاجانی با قدردانی از حمایت نهادهای مختلف از اداره کل تعاون بیان کرد: حمایت ها از شخص بنده و مجموعه اداره کل تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 96 درصدی ایجاد اشتغال در گیلان/بیش از 30 هزار اشتغال در گیلان ایجاد می شود

تحقق 96 درصدی ایجاد اشتغال در گیلان/بیش از 30 هزار اشتغال در گیلان ایجاد می شود