مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 21:172022-06-26اقتصادي

پرداخت بیش از 232 میلیارد تومان وام به دامداران و مرغداران سمنان


در زمینه صدور دامدارکارت و تسهیلات حمایتی دامداران و مرغداران این استان ویژه اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه شورای اداری استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: بهترین راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان جهاد اکبر، تلاش برای کاهش تقاضا است.

وی اضافه کرد: استان سمنان در زمینه تدین و توجه به نماز به خصوص در دستگاه های اجرایی پیشرو و پیشگام است.

استاندار سمنان بیان کرد: دستورالعمل جشنواره فجر تا فجر ابلاغ شده است و تمامی دستگاه های اجرایی این استان باید در راستای اجرای هرچه بهتر این مهم همکاری لازم را در دستور کار قرار دهند.

هاشمی عنوان کرد: 12 تیم نظارتی در زمینه عفاف و حجاب به منظور بازدید و نظارت بر رعایت عفاف و حجاب در ادارات استان سمنان بر پایه رفتار و گفتار اقناعی مشغول فعالیت هستند.

وی تأکید کرد: همه امور استان سمنان در تمامی حوزه ها باید دارای پیوست فرهنگی باشد تا بتوانیم به موفقیت های مطلوب دست یابیم.

استاندار سمنان بیان کرد: در زمینه جذب اعتبارات در این استان، مدیران کل دستگاه های اجرایی باید در مهلت تعیین شده اقدامات لازم را به کار گیرند و کوتاهی در این حوزه به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتنی نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 232 میلیارد تومان وام به دامداران و مرغداران سمنان

پرداخت بیش از 232 میلیارد تومان وام به دامداران و مرغداران سمنان