مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 22:272022-06-26فرهنگي

متاسفانه تئاتر ما امروز در وضعیت خوبی نیست


مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با بیان اینکه متاسفانه تئاتر ما امروز در وضعیت خوبی نیست، گفت: ما امروز تئانری نداریم که خانواده ها بتوانند به راحتی با حضور فرزندان خود به تماشای آن بنشینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، کوروش زارعی در آیین افتتاحیه نخستین رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه های مسجد اظهار کرد: جریان تئاتر مردمی بچه های مسجد در دهه 70 شکل گرفت و به مرور داشت جایگاه خود را در بین جریان های تئاتر کشور تثبیت می کرد که کج سلیقگی های مدیریتی آن را متوقف کرد و پس از دو دهه توقف این کار دوباره از سر گرفته شده است.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اشاره به اینکه ما در تئاتر بچه های مسجد تنها به دنبال تربیت هنرمند نیستیم بلکه به دنبال تربیت مدیران فرهنگی و تولیدی آینده نیز هستیم، گفت: در واقع می خواهیم در یک پروسه 9 ساله محصول خوبی را در نیروی انسانی جریان تئاتر و سینما و مدیریت فرهنگی کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به سند 9 ساله تئاتر بچه های مسجد اظهار کرد: در سه ساله اول این سند به دنبال تدوین این اندیشه و مسیر هستیم که در این سه سال بچه ها مجهز به علم و آموزش می شوند و به صورت مرتب آموزش های متعددی خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاسفانه تئاتر ما امروز در وضعیت خوبی نیست

متاسفانه تئاتر ما امروز در وضعیت خوبی نیست