مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 07:122022-06-27ورزشي

بدهی مالیاتی سرپرست فدراسیون؛ ماجدی ممنوع المعامله است!


بعداز صعود زودهنگام و مقتدرانه تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر، رییس وقت فدراسیون از سوی اعضای هیات رییسه و در اقدامی نادر و تاریخی عزل شد و به جای وی یک سرپرست موقت از بین اعضای هیات رییسه اداره امور را تا برگزاری انتخابات به دست گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ حالا فوتبال با انبوهی از بدهی ها و مشکلات مالی بدون حق دسترسی به منابع مالی چندصد میلیاردی اش نزد فیفا، توسط میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست موقت اداره می شود و او نیز در اوضاع و احوال کنونی سودای ریاست در سر می پروراند.

اما آیا ماجدی می تواند رییس شود؟ آیا او طی چند ماه گذشته توانسته با اقدامات اقتصادی موثر، بحران مالی فدراسیون را تاحدودی کاهش دهد؟ پاسخ البته منفی است اما بد نیست بدانید که ماجدی با مشکلات شخصی هم دست و پنجه نرم می کند که امکان امضای اسناد مالی جدید و اتخاذ تصمیمات کلان را از وی سلب کرده است! ماجدی به جز اینکه با معضل از حدنصاب افتادن هیات رییسه مواجه شده است، خود نیز اجازه مانور مالی را ندارد.

با اینکه دولت و مجلس قول حمایت از تیم ملی را داده اند و قرار است بودجه خوبی به فدراسیون تزریق شود، ولی این مجموعه در وضعیت مالی بدی قرار دارد و برای همین مسئولان فدراسیون از مسئولان کشور خواسته اند تا شرایطی را فراهم آورند که آنها بتوانند وضعیت مناسبی برای آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی مالیاتی سرپرست فدراسیون؛ ماجدی ممنوع المعامله است!

بدهی مالیاتی سرپرست فدراسیون؛ ماجدی ممنوع المعامله است!