مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 07:372022-06-27اقتصادي

توصیه مهم به سهامداران بورس


اسلامی بیدگلی با بیان اینکه بازار سهام مدتهاست در شرایط معطلی و رخوت فرو رفته، گفت: موضوع ورود نقدینگی چالش اصلی امروز بازار بوده و این در حالی است که ابهام در مورد نرخ سود سپرده بانکی بسیار جدی است.

- بورس تابناک ، سعید اسلامی بیدگلی پیرامون ارزیابی وضعیت کنون بازار سهام و دلیل تداوم رخوت در کلیت معاملات بورس گفت: شرایط کنونی مدتهاست که بازار سهام را درگیر خود کرده و باعث تداوم رخوت و حاکم شدن سکون بر کلیت معاملات بازار سهام شده است.

وی افزود: مسئله ورود نقدینگی به بازار سهام هم اکنون دغدغه جدی بازار سهام بوده و این در حالی است که طی سه ماه گذشته همواره خروج نقدینگی از سوی معامله گران حقیقی وجود داشته است.

دبیر کانون نهادهای سرمایه گذاری ابهام ها و عدم تعیین تکلیف آنها را یکی از دلایل مؤثر تداوم رخوت در بازار سهام عنوان کرد و افزود: شایعه تغییر احتمالی نرخ سود سپرده بانکی و در عین حال توصیه های جسته و گریخته برخی اقتصاددان ها مبنی بر لزوم افزایش نرخ بهره به منظور جلوگیری از سقوط اقتصاد در سرازیری ابرتورمی، یکی دیگر از ریسک های این روزها برای بازار سهام بوده و این در حالی است که هم اکنون شاهد هستیم به طور دائم برخی سیاستگذاری ها در اروپا و غرب که منجر به افزایش نرخ بهره بانکی آنها در مواجهه با تورم شده، برجسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه مهم به سهامداران بورس

توصیه مهم به سهامداران بورس