مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:422022-06-27اقتصادي

قیمت کالاها باید به مبنای قیمت 31 اردیبهشت برگردد


قیمت کالاها در تاریخ 31 اردیبهشت؛ مبنای قیمت گذاری است و همه قیمت ها باید به قیمت های آن زمان برگردد.

- تبه گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری شامگاه یکشنبه در برنامه تهران 20 گفت: قیمت کالاها در تاریخ 31 اردیبهشت مبنای قیمت گذاری است.

وی گفت: پس از آزادسازی قیمت ها برای کالاهای اساسی با حذف ارز ترجیحی، برخی اقلام دچار افزایش قیمت شدند که البته قبلآً برای آنها قیمت تعیین شده بود و شامل قیمت های پیشینی می شوند و باید به قیمت های قبلی برگردند.

وی افزود: کالاها دو گروه هستند؛ یکی کالاهایی که بر اساس ضوابط قیمت گذاری می شود و کالاهایی مانند فرش دستباف و صنایع دستی که دولت دخالتی در قیمت گذاری آنها ندارد و بر اساس عرضه و تقاضا محاسبه می شود و دیگری گروه دوم که گروه نظارت پسینی هستند شامل چندین هزار کالاست.

وزیر دادگستری تأکید کرد: قیمت کالاهای گروه دوم باید بر اساس قیمت 31 اردیبهشت باشد و تولیدکننده ها و واردکنندگان تا 10 تیرماه فرصت دارند تا قیمت کالاهای خود را به قیمت 31 اردیبهشت آن کالا که خودشان اعلام کردند، برسانند.

وی با تأکید بر اینکه قیمت ها باید به 31 اردیبهشت برگردد، ادامه داد: تولیدکننده ها و واردکنندگان باید قیمت کالاها را در سامانه 124 ثبت کنند و شناسه بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کالاها باید به مبنای قیمت 31 اردیبهشت برگردد

قیمت کالاها باید به مبنای قیمت 31 اردیبهشت برگردد