مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:522022-06-27سياسي

عملیات لوله گذاری انهار با هدف دفع آب های سطحی در شهر محمدیه اجرا می شود


شهردار محمدیه از لوله گذاری انهار جهت جلوگیری از تجمع و دفع آب های سطحی در سطح شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در جریان بازدید هفتگی از پارک ها و انهار سطح شهر اظهار کرد: به منظور بهسازی معابر و رفع آبگرفتگی در فصل بارندگی، عملیات لوله گذاری جهت دفع آب های سطحی توسط نیروهای عمرانی و خدماتی شهرداری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات لوله گذاری جهت دفع آب های سطحی در راستای رسیدگی بیشتر به خیابان های این منطقه به ویژه بلوار امام خمینی(ره) صورت می گیرد.

  شهردار محمدیه ضمن تاکید بر اجرای این پروژه زیرساختی، گفت: همه ساله در اوج بارندگی، در خیابان ها تردد شهروندان و وسایل نقلیه با مشکلات اساسی روبرو می شود که با اجرای بستر سازی و ایجاد زیر ساخت مناسب به جهت ساماندهی معابر و پیاده رو سازی و همچنین افزایش عرض خیابان و کاهش ترافیک شهری، می توان در راستای رفع این معضل گام برداشت.

  وی تعریف پروژه های عمرانی با محوریت تقویت زیر ساخت های شهر را مهم عنوان کرد و گفت: واقعیت این است که سیستم مدیریت سیلاب و روان آب های شهری به تدریج و متناسب با توسعه شهر و نیاز به خدمات، باید توسعه پیدا کند و انهار سنتی به دلیل ورود فاضلاب خانگی و اصناف، سبب انتشار آلودگی و بوی نامطبوع و همچنین انباشت زباله در محیط شهری می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات لوله گذاری انهار با هدف دفع آب های سطحی در شهر محمدیه اجرا می شود

عملیات لوله گذاری انهار با هدف دفع آب های سطحی در شهر محمدیه اجرا می شود