مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:322022-06-27سياسي

سخنگوی کمیسیون اصل90: علت تاخیر اعلام نتایج آزمون کانون وکلا فشارهای بیرونی است


علی خضریان با اشاره به تاخیر در اعلام نتایج مرکزکانون وکلا، گفت زمزمه هایی به گوش می رسد که تاخیر در اعلام نتایج این مرکز ناشی از فشارهای بیرونی کانون های وکلا و وکلای پرنفوذ بوده است .

- علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی  در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن تاکید بر ظرفیت های مغفول مانده در بازار خدمات حقوقی، گفت: در حال حاضر بازار خدمات حقوقی کشور، به شدت دچار فقر وکیل است.

به گونه ای که بعضا برخی از مردم به سبب عدم دسترسی به وکیل و کمبود وقت و دانش حقوقی از پیگیری حقوق خود منصرف می شوند.

خضریان در ادامه با اشاره به راهکار مجلس یازدهم برای این موضوع، بیان کرد: بر همین اساس مجلس چاره کار را در حذف قاعده منسوخ ظرفیت گذاری از فرآیند جذب وکیل دانست و در نهایت هم این طرح با تایید شورای محترم نگهبان قانونی و  از تاریخ 27 اردیبهشت 1401 لازم اجرا شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس، ضمن تقدیر از مرکز وکلای قوه قضاییه که در اجرای این قانون پیش قدم شده است، افزود: همان گونه که تاکنون با عمل به مرّ قانون، سد انحصار را شکسته اند، لازم است که این اقدام تا به سرانجام رسیدن مورد مراقبت قرار گیرد.

اعلام قبولی تعداد 10500 داوطلب نشان می دهد که درخت مبارزه با انحصار که توسط مجلس یازدهم غرس شده بود، امروز اولین میوه و ثمره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کمیسیون اصل90: علت تاخیر اعلام نتایج آزمون کانون وکلا فشارهای بیرونی است

سخنگوی کمیسیون اصل90: علت تاخیر اعلام نتایج آزمون کانون وکلا فشارهای بیرونی است