مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:472022-06-27سياسي

آغاز نام نویسی زائران اربعین در روزهای آینده


وزیر کشور از آغاز نام نویسی زائران اربعین طی روزهای آینده خبر داد و گفت که بر اساس توافق صورت گرفته با دولت عراق روزانه 2 هزار 500 نفر می توانند بدون ویزا از طریق هوایی به این کشور سفر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز دوشنبه در حاشیه نشست ستاد مرکزی اربعین که در وزارت کشور برگزار شد، به خبرنگاران گفت که در جلسه امروز مسائل مربوط به مراسم اربعین که از مدت ها پیش برنامه های آن آغاز شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص آماده سازی هرچه بیشتر حوزه حمل و نقل و اسکان و پشتیبانی ها و هماهنگی با عراق نیز تبادل نظر شد.

وی افزود: پیش از این نیز نشست های جداگانه ای با استانداران مرزی و مسئولان دستگاه ها از جمله وزارت نیرو، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و هلال احمر و دیگر نهادهای عمومی و دولتی که در برگزاری مراسم اربعین نقش دارند، برگزار شده و آمادگی خوبی وجود دارد که امیدواریم با مشارکت همگان و نهادهای دولتی و عمومی سفر خوب و راحت و ایمنی برای همه زائران عزیز فراهم شود.

وزیر کشور درباره آغاز ثبت نام زائران عتبات عالیات گفت: ثبت نام از زائران اربعین در روزهای آینده در سامانه حج و زیارت آغاز می شود و همه عزیزانی که قصد انجام این سفر بزرگ معنوی و شرکت در این هنگامه فرهنگی دارند، می توانند نام نویسی کنند تا برای تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نام نویسی زائران اربعین در روزهای آینده

آغاز نام نویسی زائران اربعین در روزهای آینده