مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:322022-06-27اقتصادي

افزایش 100 درصدی تخلفات صنفی قم در 3 ماه اول سال جاری


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از افزایش 100 درصدی پرونده های تخلفات صنفی در 3 ماه اول سال 1401 نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: حدود 800 مورد تخلف در مورد نانوایی ها طی دو ماه اخیر گزارش شده که 35 مورد از واحدهای متخلف پلمپ و متخلفان دیگر جریمه نقدی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی ریاضی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه در سالن جلسات اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: وظیفه این اداره مانند یک دادگاه است، بازرسی از واحد های صنفی توسط دستگاه های مرتبط انجام می شود و ما فقط به تخلفات رسیدگی می کنیم و برای آنها مجازات صادر و اجرا می کنیم.

وی افزود: به عنوان مثال بازرسی از واحد های صنفی میوه و تربار بر عهده سازمان جهاد کشاورزی، داروخانه ها، بیمارستان ها و مطب پزشکان برعهده دانشگاه علوم پزشکی است و بعد از شناسایی متخلفان، پرونده آن ها به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می شود و ما به آن تخلف رسیدگی می کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: متاسفانه در 3 ماه ابتدای سال جاری آمار بسیار زیادی از پرونده های تخلف در واحد های صنفی به ما ارسال شده است، 5 هزار و 312 پرونده تخلف از جمله کم فروشی، عدم فروش و موضوعات دیگر در مدت 3 ماهه سال 1401 اتفاق افتاده است، به بازه زمانی مشابه در سال 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی تخلفات صنفی قم در 3 ماه اول سال جاری

افزایش 100 درصدی تخلفات صنفی قم در 3 ماه اول سال جاری