مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:372022-06-27ورزشي

با قهرمان نگون بخت آسیا؛ از لیگ برتر تا دسته سوم/ پاس در چنگال دخالت سیاسیون


تیم پاس از تهران به همدان نقل مکان کرد تا حیاتی دوباره را تجربه کند، اما انگار از همان روز نخست انتقال، شمارش معکوس ناکامی این تیم به صدا درآمد و سال هاست جز ناکامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، قهرمان آسیا بود، تیمی گردن کلفت در غرب پایتخت، عنوان سومین قطب فوتبال ایران را یدک می‎کشید، پرستاره و البته ستاره ساز بود، خیلی از بزرگان فوتبال این مملکت را با پیراهن سبزرنگ خودش بزرگ و البته به نام کرده بود.

آن زمانی که داشتن یک زمین تمرین معمولی آرزوی همه تیم‎های فوتبال بود، صاحب ورزشگاه اختصاصی و امکانات بسیار عالی در محله اکباتان تهران بود.

قهرمانی‎های مختلفی در لیگ ایران، جام حذفی و آسیا داشت و ستاره درخشان فوتبال ایران بود.

تمام این حرف‎ها در وصف پاس بود، تیمی سربلند که روزگاری برای خودش به عنوان یک مدعی در همه جام‎ها حرفی برای گفتن داشت، تیمی که هنوز هم مشخص نشد بر چه حساب و کتابی و بر چه اصول تیم‎داری رخت انتقال بر تن پوشید و کوله بار سفر از پایتخت فعلی ایران پوشید و راهی اولین پایتخت این کشور کهن شد.

از شهرک اکباتان تهران به سمت شهر اکباتان قدیم (همدان) آمد تا موتور توسعه و ناجی ورزش همدان باشد و در کنار خودش دست ورزش را بگیرد و بالا بکشد، اما به جز شکست و ناکامی و هدررفت میلیاردها تومان پول بیت المال، عایدی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قهرمان نگون بخت آسیا؛ از لیگ برتر تا دسته سوم/ پاس در چنگال دخالت سیاسیون

با قهرمان نگون بخت آسیا؛ از لیگ برتر تا دسته سوم/ پاس در چنگال دخالت سیاسیون