مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:172022-06-27سياسي

کمبود کادر اداری و قضایی مشکل اساسی دادگستری کهگیلویه


رییس دادگستری کهگیلویه از کمبود کادر قضایی و اداری به عنوان مشکل اساسی دادگستری دهدشت نام برد و گفت: به تناسب افزایش جمعیت باید کادر قضایی و اداری هر دو سال یک بار تغییر پیدا کند اما اخیرا نه تنها افزایش نیرو نداشتیم بلکه تعدادی از نیروها را از پست ها حذف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی سعیدی در دیدار شورای اداری این شهرستان با مسئولان قضایی، کار قضایی را پیچیده و خاص عنوان و اظهار کرد: بر حسب وظیفه مکلف هستیم کار برخورد با خاطیان از قانون و پیشگیری از وقوع جرم را انجام دهیم.

رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه با بیان این که متاسفانه در پیشگیری از وقوع جرم ساز و کارهای لازم اتخاذ نشده است گفت: بخشی از پیشگیری وقوع جرم به عهده نهادهای دولتی، غیر از دادگستری است و این نهادها باید مقدماتی را ایجاد کنند.

وی افزود: دادگستری دو روز در طول هفته را به ملاقات عمومی برای شهروندان اختصاص داده و جهت جلوگیری از تزاحم باید از طریق سامانه الکترونیکی وقت بگیرند.

حجت الاسلام سعیدی از کمبود کادر قضایی و اداری به عنوان مشکل اساسی دادگستری دهدشت نام برد و اظهار کرد: به تناسب افزایش جمعیت باید کادر قضایی و اداری هر دو سال یک بار تغییر پیدا کند اما اخیرا نه تنها افزایش نیرو نداشتیم بلکه تعدادی از نیروها را از پست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کادر اداری و قضایی مشکل اساسی دادگستری کهگیلویه

کمبود کادر اداری و قضایی مشکل اساسی دادگستری کهگیلویه