مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:572022-06-27فرهنگي

سری جدید «خارج از دید» سراغ «آمریکا» رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی، سری جدید خارج از دید با عنوان آمریکا به کارگردانی حسن جعفری توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و گروه فرهنگ، - سری جدید خارج از دید از امشب ششم تیر هر روز ساعت 19:45 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی، سری جدید خارج از دید با عنوان آمریکا به کارگردانی حسن جعفری توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و گروه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه یک سیما تولید شده و از روز دوشنبه 6 تیر هر روز ساعت 19:45 از شبکه یک سیما پخش می شود.

این مجموعه مستند 8 قسمتی با بررسی سند طراحی شده توسط آمریکا برای سیطره بر جهان در قرن بیست و یکم، کنکاشی پیرامون نحوه اجرای این سند بر علیه ایران در 20 ساله گذشته به عمل می آورد.

حسن جعفری در خصوص این مجموعه مستند گفت: بعد از فروپاشی شوروی، سندی به نام راهبرد امنیت ملّی آمریکا برای قرن بیست و یکم توسط سران سیاستگذار و نخبگان آمریکایی با هدف سیطره بر جهان طراحی شد.

وی افزود: در آن سند عنوان شد که سه تهدید از سوی ایران، متوجه آمریکا خواهد بود که شامل نفوذ منطقه ای ایران، پیشرفت های موشکی و فعالیت های هسته ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سری جدید «خارج از دید» سراغ «آمریکا» رفت

سری جدید «خارج از دید» سراغ «آمریکا» رفت