مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 15:222022-06-27اقتصادي

همکاری هومسا و شاتل موبایل در زمینه توسعه گردشگری


استارتاپ های هومسا و شاتل موبایل با امضای یک تفاهمنامه، « ارتباطات دیجیتال» و«صنعت گردشگری داخلی» را با یکدیگر همراه ساخته تا دسترسی به خدمات صنعت گردشگری داخلی در بستر فضای آنلاین تسهیل شود.

- این روزها و پس از خروج تدریجی کشورها از شرایط همه گیری کرونا، فعالان گردشگری تلاش دارند تا این صنعت مهم و با ارزش بار دیگر به ریل اصلی خود بازگردد.

تلاش برای احیای صنعت گردشگری محدود به دولتمردان نبوده و تمامی فعالین این عرصه همچون کارشناسان، هتل داران، تورگردانان، رسانه های گردشگری و سامانه های رزرو اقامتگاه های گردشگری همه تلاش کردند تا با معرفی جاذبه های گردشگری و تسهیل دسترسی مردم به خدمات این حوزه، نقش ذاتی خود را در رونق بخشیدن دوباره به این بازار ایفا کنند.

استارتاپ های گردشگری مانند دیگر بازیگران این عرصه در این مسیر گام های مهمی برداشته اند تا با بهره گیری از بستر با اهمیت فضای دیجیتال شرایط بهتری را برای ارائه خدمات خود فراهم سازند.

گردشگری نوین قصد دارد با پیشرفت روزافزون فناوری و توسعه روابط دیجیتال، همراه و همگام شود و برای تسهیل دسترسی افراد به خدمات سفر فعالیت خود را در بسترهای مختلف فضای مجازی توسعه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری هومسا و شاتل موبایل در زمینه توسعه گردشگری

همکاری هومسا و شاتل موبایل در زمینه توسعه گردشگری