مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 15:372022-06-27اقتصادي

افزایش سرعت انجام ماموریت های پلیس با تجهیزات هوشمند


هر چقدر از فناوری روز و تجهیزات هوشمند استفاده کنیم و از دوربین ها بهره ببریم و سامانه ها را افزایش دهیم به سمت پلیس هوشمند رفته و مسلما سرعت انجام مأموریت ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه افتتاح مرکز پایش تصویری و مانیتورینگ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز که به همت فرماندهی انتظامی استان اصفهان انجام شده پایش تصویری شهر اصفهان به میزان 90 درصد افزایش می یابد.

وی مرکز پایش تصویری فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان را یکی از بهترین مراکز پایش تصویری در سطح این استان برشمرد و گفت: با استفاده از این مرکز هم مأموریت های استان و هم مأموریت های انتظامی شهرستان انجام می شود و از طرفی هم با تمام مراکز انتظامی سطح استان ارتباط دارد.

اشتری  افزود: با استفاده از این مرکز گره های کور ترافیکی در شهرها و جاده های استان  مدیریت شده و در مواردی که نیاز به حضور سریع پلیس در صحنه باشد مجموعه پلیس شهرستان اصفهان می تواند مأموریت های خود را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند.

فرمانده کل انتظامی کشور از ارتباط زنده فرماندهان انتظامی با مردم مراجعه کننده به کلانتری ها و سایر یگان های پلیس خبر داد و خاطرنشان کرد: فرماندهان انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت انجام ماموریت های پلیس با تجهیزات هوشمند

افزایش سرعت انجام ماموریت های پلیس با تجهیزات هوشمند