مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 16:022022-06-27ورزشي

تجمع نوجوانان شیراز : ما بچه های ایرانیم ؛ می خوای بخواه ؛ نمی خوای نخواه!


همه با یک نام و نشان به تفاوتِ هر رنگ و زبان / همه شاد و خوش و نغمه زنان ز صلابتِ ایران جوان / ز صلابت ایران جوان ز صلابتِ ایرانِ جوان - تجمع نوجوانان شیراز : ما بچه های ایرانیم ؛ می خوای بخواه ؛ نمی خوای نخواه! همه با یک نام و نشان به تفاوتِ هر رنگ و زبان / همه شاد و خوش و نغمه زنان ز صلابتِ ایران جوان / ز صلابت ایران جوان ز صلابتِ ایرانِ جوان عصر ایران ؛ نهال موسوی - در چند روز گذشته تجمع نوجوانان شیراز بازتاب گسترده‎ای در رسانه ها و شبکه های اجتماهی به همراه داشت.

این تجمع به بهانه روز جهانی اسکیت در بلوار شهید چمران شیراز برگزار شد و ویدئو و تصاویری که از آن منتشر شد با عکس العمل های مختلفی همراه بود.

اگرچه از طرف فرمانداری فارس خبرهایی درباره بازداشت نوجوانان تکذیب شد، شیبانی فرماندار شیراز اعلام کرد: هیچ نوجوان دختر یا پسری در این رابطه دستگیر نشده و تنها با عوامل اصلی و تصمیم گیر برخورد شده است.

[.

] در حال حاضر پنج نفر در رابطه با این موضوع در بازداشت به سر می برند که سه نفر عوامل موثر در این رابطه و 2 نفر نیز مسئولان مربوطه ورزشی هستند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن چنین حرکت هایی، خواستار ورود قوای سه گانه در زمینه قانونگذاری و نظارت، روش مدیریت و اجرای قوانین عفاف و حجاب و حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع نوجوانان شیراز : ما بچه های ایرانیم ؛ می خوای بخواه ؛ نمی خوای نخواه!

تجمع نوجوانان شیراز : ما بچه های ایرانیم ؛ می خوای بخواه ؛ نمی خوای نخواه!