موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 17:522022-06-27اقتصادي

جهان در نقطه اوج قیمت های بالاست


بانک تسویه حساب های بین المللی (BIS) هشدار داده است که جهان در نقطه اوج سقوط به دوره تورم ناپایدار است که در آن قیمت های فزاینده تعبیه شده و کنترل آن دشوار است.

- بانک تسویه حساب های بین المللی (BIS) هشدار داده است که جهان در نقطه اوج سقوط به دوره تورم ناپایدار است که در آن قیمت های فزاینده تعبیه شده و کنترل آن دشوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک تسویه حساب های بین المللی در گزارش اقتصادی سالانه خود اعلام کرد که اقتصادهای پیشرو با ورود به دنیایی مواجه شده اند که در آن قیمت های فزاینده تعبیه شده و کنترل آن دشوار است.

این بانک از بانک های مرکزی خواست تا تلاش ها را برای مقابله با افزایش قیمت ها و در عین حال محدود کردن تاثیر آن بر رشد افزایش دهند.

آگوستین کارستنز، مدیر کل BIS، گفت: کلید بانک های مرکزی این است که قبل از اینکه تورم ریشه دار شود، سریع و قاطعانه عمل کنند.

بانک های مرکزی در سراسر جهان، از جمله در بریتانیا و ایالات متحده، سال گذشته امیدوار بودند که افزایش تورم گذرا باشد اما افزایش شدید قیمت ها همچنان ادامه دارد و سیاست گذاران پولی را مجبور به افزایش سریع نرخ بهره کرده است.

بر اساس گزارش بیز، بانک انگلستان نسبت به خطر مارپیچ قیمت دستمزد هشدار داده است زیرا کارگران برای تعقیب تورم برای افزایش دستمزد تلاش می کنند و به نوبه خود بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان در نقطه اوج قیمت های بالاست

جهان در نقطه اوج قیمت های بالاست