مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 21:022022-06-27اقتصادي

توسعه کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال در دستور کار است


توسعه کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال و حمایت های معیشتی و غذایی در دستور کار بهزیستی، شهرداری و ارگان های حمایتی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی زاده عصر امروز در جریان بازدید از کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال اظهار کرد: اختصاص اعتبارات برای کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال در راستای حمایت از کارکنان و بیماران حاضر در این کمپ پیگیری می شود.

وی با اشاره به بهبودی سالانه بیش 250 نفر در کمپ ترک اعتیاد و میزان بهبودی 35 درصدی در خلخال، افزود:  توسعه کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال و حمایت های معیشتی و غذایی در دستور کار بهزیستی، شهرداری و ارگان های حمایتی قرار گرفته است.

فرماندار خلخال ادامه داد: توسعه کمپ با نظارت دفتر فنی شهرداری و دستگاه های عامل به صورت فنی و مهندسی ادامه خواهد یافت و هیچ بنا و ساخت وسازی غیراستانداردی مورد قبول شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان برای نگهداری معتادین در این کمپ نیست.

یحیی زاده بیان کرد: نمایشگاه معرفی محصولات فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر در پارک بازنشستگان خلخال برپا شده است.

معتادین متجاهر از معتادین خودمعرف در کمپ خلخال جداسازی می شوند آرش جعفری، دادستان عمومی و انقلاب خلخال نیز در این بازدید با اشاره به این که معتادین متجاهر نباید همزمان با معتادین خودمعرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال در دستور کار است

توسعه کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال در دستور کار است