مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 07:222022-06-28اقتصادي

تب تند افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار


بازار لوازم خانگی در این سال ها دستخوش رکود و افزایش قیمت های متعدد شده است، این رکود نه به نفع تولیدکننده است و نه به نفع فروشنده و خریدار، بازاری که هر روز کم رونق تر از قبل خواهد شد و فعالان در این حوزه متضرر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وقتی برای خرید لوازم خانگی به بازار مراجعه می کنی، از دیدن قیمت ها دچار حیرت می شوی، کیفیت لوازم خانگی چندان چنگی به دل نمی زند، اما به جای افزایش کیفیت در این حوزه شاهد افزایش قیمت به صورت نجومی هستیم.

افراد بنا بر ضرورت اقدام به خرید لوازم خانگی می کنند، می توان گفت نوعروسان امروز تنها خریداران لوازم خانگی در بازار هستند و تنها به خرید چند قلم کالای ضروی اکتفا می کنند، اما برای همان چند قلم کالای ضروری باید هزینه های گزافی را پرداخت کنند.

یکی از گلایه های خریداران بازار لوازم خانگی نبود تنوع در این حوزه است، قطعا ممنوعیت ورود لوازم خانگی به کشور این مسئله را تشدید کرده و خریداران و فروشندگان نیز با چالش های متعدد روبرو هستند.

پس از اعلام رسمی افزایش قیمت در حوزه لوازم خانگی، بسیاری از فروشندگان و تولیدکنندگان کالاهای که در انبارهای خود دپو کرده بودند را با قیمت جدید به بازار عرضه کردند که این مسئله قطعا تخلف است، اما باید دید نظارتی بر این مسئله صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب تند افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار

تب تند افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار