مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 07:522022-06-28اقتصادي

ایمن سازی مدارس پرخطر تهران در دستورکار


معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید براینکه ایمنی، خط قرمز ماست گفت: مدارس ناایمن، شناسایی شده و مقاوم سازی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حمیدرضا تقی پور در گفت وگو با ایسنا، درباره اقدامات این سازمان جهت ایمن سازی مدارس به ویژه پس از اعلام آمار مدارس ناایمن در تهران از سوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: مدارسی که اکنون ساخته می شوند دارای استانداردهای ایمنی لازم هستند اما درباره مدارس ناایمن، ابتدا باید تعریف جامعی از فضای ناایمن در یک مدرسه داشته باشیم که یعنی چه.

وی افزود: ایمنی یک مدرسه شاخص ها و آیتم های مختلفی دارد، از جمله سیستم اطفای حریق، نوع چیدمان پله ها، مناسب بودن مسیر رفت و آمد بچه ها و .

بسیاری از این آمارهایی که مطرح می شود از این جمله استانداردها و شاخص ها هستند.

تقی پور با اشاره به اینکه 2420 مدرسه از سوی سازمان آتش نشانی در تهران بررسی شده بود که از 924 مدرسه ایراداتی گرفتند اظهار کرد: از این تعداد در سطح استان تهران، 10 درصد کلاس های درس، نیازمند تخریب و بازسازی و 18 درصد نیازمند مقاوم سازی هستند.

ما بقی ایرادها و اشکالاتی که گرفته می شود خارج از این دوگروه است و برخی ایرادها شکلی و جزیی هستند و همه آنها خطرآفرین به آن معنا که خطر جانی متوجه دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی مدارس پرخطر تهران در دستورکار

ایمن سازی مدارس پرخطر تهران در دستورکار