مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:072022-06-28ورزشي

اغمای فوتسال قم در بی تفاوتی مسئولان


در حالی که کمتر از 18 روز به شروع فصل 1401 لیگ برتر باشگاه های کشور باقی مانده است هر روز شرایط حضور نماینده قم در لیگ برتر دلهره آور تر، پیچیده تر و غیرممکن تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، یک ماه بعد از پایان فصل 1400 بازی های لیگ برتر فوتسال ایران بود که رسول قلی زاده مالک نماینده قم (فردوس) به علت بی تفاوتی دامنه دار مسوولان استان قم و نبود عزم جدی به منظور حمایت استانی از نماینده قم هشدار داد، تا جایی که ناگزیر شد حتی به گزینه فروش امتیاز به خارج از استان فکر کند اما موج شدید انتقادات باعث شد تا گزینه فروش به فراموشی سپرده شود.

در ادامه رسول قلی زاده باز هم در صدد جذب اسپانسر برآمد اما انگار گوش شنوایی وجود نداشت تا اینکه علی رادپور صنعت گر دلسوز و فعال قمی به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه لیگ برتری فوتسال قم منصوب شد و این چهره جدید با شیوه کار جدید به دنبال جذب حامی مالی رفت.

در ابتدا خبرهای خوشی شنیده شد و حتی پیگیری های رادپور تا حدی جواب داد ولی هر چه بیشتر زمان می گذشت و هر راهی که قبلا رسول قلی زاده هم برای جذب اسپانسر طی کرده بود، توسط رادپور هم چه از طریق مسوولان استان قم و هم از طریق شرکت ها به بن بست خورد تا اینکه رادپور نیز از مسوولیت مدیرعاملی باشگاه کناره گیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغمای فوتسال قم در بی تفاوتی مسئولان

اغمای فوتسال قم در بی تفاوتی مسئولان