مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 10:172022-06-28سياسي

منافقین کوردل به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم هستند


جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان با صدور پیامی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر سال 60، هفته قوه قضاییه را کارکنان این قوه تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان با صدور پیامی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر سال 60، هفته قوه قضاییه را به کارکنان این قوه تبریک گفتند.

در ابتدای این پیام بیان شده است: نام و یاد شهدای والامقام حادثه هفتم تیر 1360 که با دستان آلوده  منافقان تروریست و با حمایت نظام سلطه و مستکبران مدعی دروغین حقوق بشر به وقوع پیوست، تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود؛ در رأس شهدای والامقام هفتم تیر عالم مجاهد و شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی است که به تعبیر امام راحل عظیم الشأن یک ملت بود، روحانی شهیدی که خارچشم دشمنان و شیفته خدمت بود و نه تشنه قدرت.

در ادامه این پیام آمده است: ضمن گرامیداشت یاد شهیدان خاصه شهدای استان اصفهان در آن فاجعه غمبار شهیدآیت الله دکتر بهشتی، شهید حجت الاسلام طباطبایی نژاد، شهید حجت الاسلام علی اکبر اژه ای، شهید حجت الاسلام محمد منتظری، شهید دکتر شمس الدین حسینی نایینی و شهید رحمان استکی، فرارسیدن هفته قوه قضاییه را خدمت رییس قوه قضاییه و کلیه قضات عدل گستر و کارکنان صدیق که با اعتقاد و انگیزه ای راسخ به تأسی از امیرال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافقین کوردل به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم هستند

منافقین کوردل به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم هستند