مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 10:472022-06-28اقتصادي

ایران در طرطوس سوریه سرمایه گذاری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، صفوان ابوسعدی استاندار استان طرطوس در دیدار با هیات ایرانی ضمن تاکید بر امکان توسعه همکاری های اقتصادی بین دو کشور در راستای تامین منافع مشترک، - رییس ستاد توسعه روابط اقتصادی سوریه و ایران و هیئت همراه وی دیروز با سفر به استان طرطوس سوریه به بررسی فرصت های سرمایه گذاری و ساز و کار های لازم برای آن پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، صفوان ابوسعدی استاندار استان طرطوس در دیدار با هیات ایرانی ضمن تاکید بر امکان توسعه همکاری های اقتصادی بین دو کشور در راستای تامین منافع مشترک، بزرگ ترین فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف این استان را برشمرد.

ابوسعدی در جمع خبرنگاران گفت، در دیدار مذکور ایده هایی مهم و سازنده مطرح و بر لزوم تمرکز بر هویت محصولات مورد نظر برای تولید در این استان تاکید کرد.

عباس اکبری رییس ستاد توسعه روابط اقتصادی سوریه و ایران هم به نوبه خود هدف اصلی سفر به طرطوس را توسعه و تقویت روابط اقتصادی دو کشور، بهره گیری از ظرفیت ها و توسعه علمی موجود در ایران و انتقال فناوری های آن به سوریه برای استفاده از آن در توسعه اقتصاد سوریه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در طرطوس سوریه سرمایه گذاری می کند

ایران در طرطوس سوریه سرمایه گذاری می کند