مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 10:572022-06-28فرهنگي

افشاگری یک مستند از سندی که آمریکایی ها برای اداره جهان تدارک دیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سری جدید خارج از دید با عنوان آمریکا به کارگردانی حسن جعفری توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و گروه فرهنگ، - سری جدید خارج از دید به روی آنتن می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سری جدید خارج از دید با عنوان آمریکا به کارگردانی حسن جعفری توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و گروه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه یک سیما تولید شده و از روز دوشنبه 6 تیرماه هر روز ساعت 19:45 از شبکه یک سیما پخش می شود.

این مجموعه مستند 8 قسمتی با بررسی سند طراحی شده توسط آمریکا برای سیطره بر جهان در قرن بیست ویکم، کنکاشی پیرامون نحوه اجرای این سند علیه ایران در بیست سال گذشته به عمل می آورد.

حسن جعفری درخصوص این مجموعه مستند گفت: بعد از فروپاشی شوروی، سندی توسط سران سیاستگذار و نخبگان آمریکایی با هدف سیطره بر جهان طراحی شد.

سندی به نام راهبرد امنیت ملّی آمریکا برای قرن بیست ویکم .

در آن سند عنوان شد که سه تهدید از سوی ایران، متوجه آمریکا خواهد بود که شامل نفوذ منطقه ای ایران، پیشرفت های موشکی و فعالیت های هسته ای است.

با مرور سال های سپری شده در قرن جدید، مشخص می شود که آن ها برای هر کدام از این سه وضعیت ایران نقشه هایی را اجرایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری یک مستند از سندی که آمریکایی ها برای اداره جهان تدارک دیدند

افشاگری یک مستند از سندی که آمریکایی ها برای اداره جهان تدارک دیدند