مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:122022-06-28دانش

خرید یک شرکت برای توسعه کسب و کار نانوکامپوزیت های باتری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت متامتریالز (Meta Materials) به عنوان یکی از شرکت های توسعه دهنده مواد کاربردی و نانوکامپوزیت های با کارایی بالا، - شرکت متامتریالز (Meta Materials) به عنوان یکی از شرکت های توسعه دهنده مواد کاربردی و نانوکامپوزیت های با کارایی بالا، اعلام کرد دارایی ها و مالکیت های فکری شرکت اپتودات (Optodot) را به دست می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت متامتریالز (Meta Materials) به عنوان یکی از شرکت های توسعه دهنده مواد کاربردی و نانوکامپوزیت های با کارایی بالا، اعلام کرد دارایی ها و مالکیت های فکری شرکت اپتودات (Optodot) را به دست می آورد.

شرکت متامتریالز، توسعه دهنده مواد کاربردی و نانوکامپوزیت های با کارایی بالا، قراردادی برای به دست آوردن تقریباً تمام دارایی ها و مالکیت معنوی، از جمله 67 اختراع ثبت شده و 22 اختراع در انتظار ثبت شرکت اپتودات به مبلغ 48٫5 میلیون دلار امضا کرد.

3٫5 میلیون دلار نقد و 45 میلیون دلار نیز به صورت سهام پرداخت خواهد شد.

اپتودات توسعه دهنده و صادرکننده مجوز استفاده از جداکننده های باتری نانو کامپوزیتی و فناوری های پوشش نوری مادون قرمز بوده که در ماساچوست مستقر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید یک شرکت برای توسعه کسب و کار نانوکامپوزیت های باتری

خرید یک شرکت برای توسعه کسب و کار نانوکامپوزیت های باتری