مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 13:222022-06-28حوادث

کشف بیش از یک تن مواد مخدر گیلان/ 11 باند تولید مواد مخدرمنهدم شدند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان گیلان گفت: بر اساس آمار در سه ماه نخست سال جاری بالغ بر یک تن و 370 کیلوگرم انواع مواد مخدر شیمیایی و صنعتی در استان گیلان کشف و ضبط شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علی احمدپور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ناجا با بیان اینکه نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار حوزه مواد مخدر بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: رسالت خبرنگاری در بحث انعکاس اخبار موضوعات مختلف بسیار مهم است زیرا اگر امروز آگاهی بخشی مردم در حوزه مواد مخدر افزایش پیدا کند منجر به کاهش مصرف این مواد می شود.

  وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر در کشور گفت: افزایش و ارتقا امنیت جامعه مهم ترین هدف نیروی انتظامی در کشور است و در این راستا از هیج تلاشی دریغ نکرده و با توزیع کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد خواهد کرد.

  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با تاکید بر اجرای برنامه های امنیتی و اطلاعاتی در راستای مبارزه با مواد مخدر افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر بر اساس ماموریت های ابلاغ شده برنامه هایی را در حوزه های اطلاعاتی و امنیتی انجام داده و در این راه با هیچ فردی مماشات ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر گیلان/ 11 باند تولید مواد مخدرمنهدم شدند

کشف بیش از یک تن مواد مخدر گیلان/ 11 باند تولید مواد مخدرمنهدم شدند