مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 13:272022-06-28ورزشي

برخی رشته های ورزشی ذوب آهن در آستانه انحلال


زمزمه هایی مبنی بر کاهش بودجه باشگاه ذوب آهن و حذف برخی از رشته های ورزشی این باشگاه به گوش می رسد که نگرانی اهالی ورزش اصفهان را در پی داشته اشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در فضای ورزشی کشورمان اغلب با تیم های فوتبالی رو به رو می شویم که بدون داشتن چارت سازمانی مشخص، بدون برنامه ریزی و هدف گذاری های درست و طولانی مدت، با صرف هزینه های گزاف به دنبال نتیجه گیری در کوتاه ترین زمان ممکن هستند و در کنار همه این ها، عبارت باشگاه فرهنگی ورزشی را هم یدک می کشند.

مثال برای توصیفاتی که عنوان شد زیاد است اما باشگاه های ورزشی به معنای واقعی کلمه در ورزش ما انگشت شمار هستند و یکی از آن ها بدون شک ذوب آهن اصفهان است، ذوب آهن با سابقه 53 سال حضور در ورزش ایران، همواره در کنار فوتبال که برند اصلی این باشگاه است، از سایر رشته های ورزشی حمایت کرده و افتخارات فراوانی را نیز کسب کرده است.

در آستانه فصل جدید اما اخبار نگران کننده ای از احتمال انحلال برخی از رشته های ورزشی این باشگاه به گوش می رسد که باعث نگرانی بازیکنان بومی حاضر در تیم های مختلف ورزشی این باشگاه و هواداران ذوب آهن شده است.

به همین بهانه در گفت و گویی با علی احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، آخرین وضعیت تیم داری این باشگاه در رشته های مختلف را جویا شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی رشته های ورزشی ذوب آهن در آستانه انحلال

برخی رشته های ورزشی ذوب آهن در آستانه انحلال