مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 13:422022-06-28بين الملل

روسیه همسر و دختر بایدن را تحریم کرد


وزارت خارجه روسیه اعلام کرد 25 نفر دیگر از جمله همسر و دختر رییس جمهور آمریکا و چند سناتور این کشور را به فهرست تحریم ها علیه ایالات متحده اضافه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه روسیه سه شنبه (28 ژوئن) فهرست تحریم های آمریکا را گسترش داد و 25 نفر دیگر از جمله همسر و دختر جو بایدن رییس جمهور آمریکا را در آن قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: در پاسخ به تحریم های روزافزون آمریکا علیه شخصیت های سیاسی و عمومی روسیه، 25 شهروند آمریکایی که در میان آن ها مسئولان شکل گیری رویه روس هراسی سناتورها، اعضای گروه موسوم به مک فول یرماک که در حال تدوین توصیه هایی در خصوص اعمال محدودیت ها علیه روسیه هستند و همچنین اعضای خانواده جو بایدن رییس جمهور آمریکا وجود دارد.

وزارت خارجه روسیه افزود به طور خاص، جیل بایدن همسر رییس جمهور آمریکا و دخترشان اشلی بایدن به فهرست سیاه اضافه شدند .

به دنبال آغاز بحران اوکراین، آمریکا، ولادیمیر پوتین رییس جمهور و سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه را به فهرست تحریم ها اضافه کرد و فروردین ماه هم کاخ سفید در بیانیه ای جدید از افزوده شدن اسامی اعضای خانواده رییس جمهور و وزیر خارجه روسیه به فهرست تحریم ها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه همسر و دختر بایدن را تحریم کرد

روسیه همسر و دختر بایدن را تحریم کرد