مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 14:122022-06-28سياسي

قم میزبان دو هزار نفر از دختران مددجوی کمیته امداد کشور


اردوهای تابستانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، پس از دو سال توقف و تعطیلی با حضور دو هزار نفر از دختران طرح یاوران آسیب ستیز با برنامه های متنوع فرهنگی در مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه (س) قم آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید محسن صالحی، معاون امور فرهنگی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به اینکه اردوهای تابستانی این نهاد در دو سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا متوقف و تعطیل شده بود گفت: برنامه اردوهای امسال در رده های سنی مختلف و به صورت تخصصی به استانها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان قم میزبان ده استان کشور از جمله اصفهان، البرز، تهران، مرکزی، زنجان، قزوین، همدان، سمنان، خراسان رضوی و کرمانشاه است افزود: این دوره های اردویی از پنجم تیرماه در مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه (س) در حال برگزاری است و تا 16 شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.

صالحی، طرح یاوران آسیب ستیز را که با مشارکت جمعیت هلال احمر طراحی و برنامه ریزی شده است در کمک به کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مفید و مؤثر برشمرد و تصریح کرد: در هردوره میزبان 200 نفر از دختران محدوده سنی 25 تا 40 سال به همراه مربیان آنها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم میزبان دو هزار نفر از دختران مددجوی کمیته امداد کشور

قم میزبان دو هزار نفر از دختران مددجوی کمیته امداد کشور