مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 14:372022-06-28سياسي

افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی در کرمان/برگزاری رزمایش جمع آوری معتادان متجاهر


رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 8 درصد کشفیات شیشه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است و پیش بینی می شود با توجه به گرانی که در حوزه مواد مخدر سنتی پیش آمده مصرف شیشه افزایشی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا محمدی انارکی دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: سال گذشته در استان کرمان 6 شهید در امر مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده ایم.

وی در تشریح برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در استان عنوان کرد: برگزاری برنامه دوچرخه سواری از بیت الزهراء تا گلزار شهدای کرمان در روز پنجشنبه نهم تیر ماه و همچنین برگزاری میز خدمت در مراسم نماز جمعه این هفته شهر کرمان و شهرستان های استان از جمله برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در استان است.

دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تصریح کرد: درخواست بودجه برای تجهیز ایست بازرسی مرصاد و چهار گلوگاه دیگر در استان داده ایم که در مصوبات سفر رییس جمهوری به استان این موضوع مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ گاه استان کرمان در زمینه شیوع مواد مخدر رتبه اول کشور را نداشته است، افزود: استان کرمان مرکز ترانز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی در کرمان/برگزاری رزمایش جمع آوری معتادان متجاهر

افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی در کرمان/برگزاری رزمایش جمع آوری معتادان متجاهر