مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 16:122022-06-28اقتصادي

بهره برداری از پروژه زیرسازی و جدول گذاری 30 معبر شهری در ساوه


در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ساوه از زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت 30 معبر شهری در نقاط مختلف شهر بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، ظهر امروز در مراسمی با حضور شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان ساوه از زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت 30 معبر شهری در نقاط مختلف شهر بهره برداری شد.

شهردار ساوه در این مراسم با بیان اینکه نگاه ویژه در دوره جدید اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح شهر است، گفت: پروژه های نیمه کاره ای که از سنوات قبل بر زمین مانده نیاز به توجه جدی برای تعیین تکلیف و تلاش برای اتمام دارد.

  امیررضا یوسفیان افزود: وضعیت درآمدی شهرداری ها بدلیل مباحث مختلفی چون مسائل اقتصادی و تورم دچار مشکل شده و وصول عوارض شهرداری ها نیز با چالش های زیادی روبروست.

وی مردم را سهامداران اصلی شهر دانست و با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری آنان برای پیشبرد اهداف شهر بیان کرد: مردم ساوه با تعامل و همکاری با مجموعه مدیریت شهری می توانند کمک شایانی در پیشبرد خدمات شهرداری داشته باشند و شهرداری نیز تلاش می کند تا آنچه در شان مردم ساوه است عملیاتی کند.

  این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بودجه پیش بینی شده سال 1401 سعی شده به دغدغه ها و مطالبات اصلی مردم توجه شود تا به یک توسعه شهرداری پایدار برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه زیرسازی و جدول گذاری 30 معبر شهری در ساوه

بهره برداری از پروژه زیرسازی و جدول گذاری 30 معبر شهری در ساوه