مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 16:172022-06-28ورزشي

پاسخ سرمربی تیم ملی بوکس به منتقدان/ استکی: چرا باید کادر فنی ام را تغییر دهم؟


وقتی بهترین نتایج را می گیریم و بهترین کار را ا نجام می دهیم چرا باید کادر فنی ام را که از بهترین های ایران هستند، تغییر بدهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی استکی در مورد دلیل تأخیر حضورش در مجمع عمومی فدراسیون بوکس اظهار داشت: ساعت 14 امروز در دانشگاه اسلامشهر امتحان داشتم.

البته این موضوع را به حسین سوری رییس فدراسیون گفتم و در نهایت خودم را به اواخر مجمع رساندم تا عرض ادبی به حضار داشته باشم.

وی در مورد حواشی مربوط به برگزاری این مجمع و گلایه های برخی پیشکسوتان از خودش و سوری بابت دعوت نشدن به جلسات پاسخ داد: دو روز قبل جلسه پیشکسوتان بود ای کاش در آنجا بودید و می دیدید که همه حضور داشتند.

البته برخی پیشکسوتان که در دوره مربیگری من بوکس کار می کردند اعتراضاتی داشتند و این اعتراضات از زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس شروع شده و همچنان ادامه دارد.

  سرمربی تیم  ملی بوکس گفت: کشور آنها نفاق خیلی بزرگی در بوکس انداختند و باید به خدا پاسخگو باشند کاری به سایر مسائل ندارم هر کاری دل شان می خواهد انجام دهند اما باید در مورد نفاق و دوگانگی که در بوکس انداختند به خدا پاسخ دهند.

مسببان این نفاق و دوگانگی باید جریمه و مجازات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سرمربی تیم ملی بوکس به منتقدان/ استکی: چرا باید کادر فنی ام را تغییر دهم؟

پاسخ سرمربی تیم ملی بوکس به منتقدان/ استکی: چرا باید کادر فنی ام را تغییر دهم؟