مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 16:372022-06-28اقتصادي

جاده هایی که هنوز بلاتکلیف است/ رشد 20 درصدی تصادفات جرحی در خراسان جنوبی


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ راه ها یکی از زیرساخت های مهم در هر کشوری بوده که ملاکی برای توسعه هر جامعه نیز محسوب می شود و سالانه راه ها قربانگاه بسیاری از افرادی می شود که از آن برای تردد استفاده می کنند.

خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور کشور متأسفانه هیچ بزرگراهی ندارد و در مورد دوبانده سازی راه ها علی رغم انجام اقدامات شایسته در این بخش همچنان با مشکلات زیادی روبرو بوده و این امر سبب شده تا هر ساله شاهد جان باختن تعداد زیادی از افراد باشیم.

دوبانده سازی محور بیرجند قاین از مطالبات جدی مردم امین الهی نسب یکی از شهروندان بیرجندی در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: به سبب اینکه خانواده همسرم در شهر قاین زندگی می کنند باید هر چند هفته مسیر جاده بیرجند و قاین را طی کنم هر چند این مسیر نسبت به چند سال گذشته بهبود پیدا کرده اما دو بانده سازی کامل این مسیر یکی از درخواست های جدی مردم است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه سالانه افراد زیادی جان خود را در این مسیر از دست داده اند، افزود: این جاده که از گذشته به جاده مرگ به سبب فوتی های بسیاری که داشته نامگذاری شده باید به طور جدی توسط دولت برای بهبود وضعیت آن پیگیری شود.

رسیدگی جدی به جاده های ترانزیتی استان محمود فکری یکی دیگر از شهروندان بیرجندی در گفت وگو با فارس، اظهار داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده هایی که هنوز بلاتکلیف است/ رشد 20 درصدی تصادفات جرحی در خراسان جنوبی

جاده هایی که هنوز بلاتکلیف است/ رشد 20 درصدی تصادفات جرحی در خراسان جنوبی