مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 16:422022-06-28اقتصادي

این افراد در ایران با یک تماس تلفنی آدم هم می کشند!


معضل مزاحمان تلفنی پس از سال ها هنوز ادامه دارد.

گرچه این معضل از طریق تلفن های ثابت بسیار کاهش یافته و حتی گفته می شود به صفر رسیده است، اما از طرق دیگر این مزاحمت ها ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شهروند، ماجرا وقتی بدتر می شود که آمارها حکایت از مزاحمت های پرتکرار برای ارگانی مانند اورژانس دارد.

رییس اورژانس تهران اعلام کرد که در هفته گذشته 4هزار و 500 مزاحمت تلفنی برای اورژانس صورت گرفته است که این روند کار خدمت رسانی را به شدت مختل می کند.

بچه های دهه شصتی خاطرات مزاحمت های تلفنی را به خوبی به یاد دارند، در آن زمان تفریح خیلی ها این بود که تلفن دست بگیرند و به بهانه های مختلف و از سر شیطنت برای بستگان یا شخص خاصی مزاحمت ایجاد کنند.

در آن زمان هم تماس های مزاحم به مراکز و سازمان های امدادونجات همچون آتش نشانی، اورژانس و دیگر نهادها کم نبود و خیلی ها که کسی را نداشتند تا سر به سرش بگذارند، با 118، 115 و 125 تماس می گرفتند.

با گذشت زمان و پیشرفت نرم افزارها کم کم از میزان مزاحمت های تلفنی از طریق تلفن ها کاسته شده است، اما باز هم کم وبیش مزاحمت هایی مشاهده می شود.

مزاحمت تلفنی بیش از 4 هزارنفر برای اورژانس تهران در یک هفته رییس مرکز اورژانس تهران از ثبت 4 هزار و 840 مزاحمت تلفنی برای این مرکز در یک هفته خبر داده و توضیح می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این افراد در ایران با یک تماس تلفنی آدم هم می کشند!

این افراد در ایران با یک تماس تلفنی آدم هم می کشند!