مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 19:422022-06-28سياسي

دانشگاه های اردبیل در برگزاری همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای مشارکت می کنند


رییس دانشگاه معین استان اردبیل از مشارکت دانشگاه های استان در برگزاری اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز حبیبی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه های استان اردبیل آبان ماه سال جاری در برگزاری اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای مشارکت خواهند کرد.

وی افزود: در این همایش پژوهشگران استانی با ارائه و چاپ مقالات ارزشمند وظیفه و دین خود را به مقام معظم رهبری و نیروهای دفاعی کشور ادا خواهند کرد.

مجری اصلی این همایش وزارت دفاع و دانشگاه مالک اشتر است مرتضی ابراهیمی، رییس همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای نیز در این نشست گفت: میزبان و مجری اصلی این همایش وزارت دفاع و دانشگاه مالک اشتر است.

وی عنوان کرد: به لحاظ اهمیت موضوع و کثرت مخاطبان و نگارش و ارائه مقالات، تمامی دانشگاه های کشور، پیش همایش این همایش را برگزار خواهند کرد.

رییس همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای افزود: اعضای علمی دانشگاه های استان به عنوان اعضای کمیته علمی و داوری انتخاب و به دبیرخانه همایش معرفی شده اند.

ابراهیمی تصریح کرد: مبانی، اصول و ابعاد اندیشه و مکتب دفاعی امام خامنه ای، گام دوم انقلاب در اندیشه و مکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های اردبیل در برگزاری همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای مشارکت می کنند

دانشگاه های اردبیل در برگزاری همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای مشارکت می کنند