مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 07:272022-06-29سياسي

شهادت یکی از مرزبانان مستقر در مرزهای هیرمند


فرماندار شهرستان هیرمند شهادت گروهبان شهید محمد صیادی یکی از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران مستقر در مرزهای این شهرستان را تبریک و تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از روابط عمومی فرمانداری هیرمند، میثم برازنده سه شنبه شب با انتشار پیامی اعلام کرد: خبر شهادت مرزبان غیور و شجاع کشورمان در منطقه مرزی شهرستان موجب تاسف، تاثر و تالم خاطر فراوان گردید.

فرماندار هیرمند افزود: اینجانب شهادت جانگداز و تاسف بار گروهبان صیای از مرزبانان جان بر کف مرزبانی جمهوری اسلامی ایران را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی )،مردم شریف استان سیستان وبلوچستان و شهرستان هیرمند بویژه خانواده داغدار این عزیز تبریک و ‏تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید وطن رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم‎.

‎ گفته می شود: تعدادی از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در حین دیده بانی و پایش نوار مرزی با اشرار مسلح که از سمت خاک کشور افغانستان قصد تعرض به مرزهای کشور را داشتند درگیر و با حضور مقتدرانه خود باعث فرار آنها شدند و امنیت به صورت کامل هم اکنون در مرزهای شمالی این استان برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یکی از مرزبانان مستقر در مرزهای هیرمند

شهادت یکی از مرزبانان مستقر در مرزهای هیرمند