مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 07:572022-06-29سياسي

چهارمحال و بختیاری رتبه دوم بیکاری در کشور/ آب رسانی سیار در 77 روستای استان


بیش از1700 حلقه چاه (مجاز و غیرمجاز) در دشت خانمیرزا حفر شده باعث شد تا حاصلخیز ترین دشت کشور به کویر تبدیل شده و دچار فرونشست شود.

- بیش از1700 حلقه چاه (مجاز و غیرمجاز) در دشت خانمیرزا حفر شده باعث شد تا حاصلخیز ترین دشت کشور به کویر تبدیل شده و دچار فرونشست شود.

نماینده چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان ها با بیان اینکه این استان رتبه دوم بیکاری در کشور را دارد، گفت: 40 درصد جوانان استان بیکارند و برای کار به استان هایی از جمله تهران، اصفهان، بوشهر و هرمزگان می روند و در همین رفت و آمدها سالانه صدها نفر از آنها در جاده ها به دلیل حوادث رانندگی کشته می شوند.

محمد یعقوب باقری در گفت و گو با ایلنا، همچنین افزود: طرحی را برای رفع مشکل بیکاری به شورای عالی استان ها ارائه دادم که همه مسئولان از این طرح استقبال کرده و به به و چهچه کردند، اما متاسفانه هیچ اقدامی درباره آن صورت نگرفت به نظرم اگر این به مجلس می رفت و تصویب می شد سالانه بالغ بر 100 هزار شغل در کشور و از جمله در استان های محرومی مانند چهارمحال و بختیاری ایجاد می شد.

چهارمحال و بختیاری صنایع مادر ندارد عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای عالی استان ها ادامه داد: چهارمحال و بختیاری استانی نیست که صنایع مادر، نفت، گاز و پتروشیمی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری رتبه دوم بیکاری در کشور/ آب رسانی سیار در 77 روستای استان

چهارمحال و بختیاری رتبه دوم بیکاری در کشور/ آب رسانی سیار در 77 روستای استان