مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 08:572022-06-29بين الملل

بیانیه پایانی نشست گروه هفت علیه روسیه


رهبران کشورهای گروه هفت در بیانیه نهایی آخرین روز از نشست خود در آلمان اعلام کردند که اقدامات سخت تری علیه روسیه از جمله هزینه های اقتصادی شدید و فوری را برای تهاجم مسکو به اوکراین تحمیل خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از الجزیره، رهبران کشورهای گروه هفت روز سه شنبه طی جلسه ای در آلمان متعهد شده اند که روسیه را منزوی کنند، زیرا موضعی متحد برای حمایت از اوکراین در برابر تهاجم مسکو اتخاذ کردند.

در همین رابطه کانادا، فرانسه، آلمان، ژاپن، ایتالیا، انگلیس، آمریکا و اتحادیه اروپا در بیانیه پایانی خود در اجلاس گروه هفت بر قصد خود برای تحمیل هزینه های اقتصادی شدید و فوری بر روسیه و بررسی گام های گسترده برای محدود کردن درآمد کرملین از فروش نفتی که هزینه جنگ را در پنجمین ماه می پردازد، تأکید کردند.

اعضای گروه هفت در بیانیه نهایی خود اشاره ای به جزییات کلیدی در مورد نحوه اعمال سقف قیمت سوخت های فسیلی ارائه نکردند و پیشنهاد بحث های بیشتری را در هفته های آینده برای کاوش اقداماتی برای جلوگیری از واردات نفت روسیه ارائه می دهد.

رهبران کشورهای گروه هفت همچنین اعلام کردند که ما بر تعهد خود به هماهنگی بی سابقه خود در مورد تحریم ها تا زمانی که لازم باشد، و در هر مرحله یکپارچه عمل می کنیم، ثابت قدم می مانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه پایانی نشست گروه هفت علیه روسیه

بیانیه پایانی نشست گروه هفت علیه روسیه