مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:222022-06-29اقتصادي

الگوی پوشش اسلامی در تولیدات داخلی مغفول مانده است


رییس سازمان بسیج رسانه فارس در راستای مطالبه گری در جهاد تبیین، با حضور اصحاب رسانه در بازدیدی میدانی از شهرک شهید دستغیب شیراز به بررسی مشکلات واحد های تولیدی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هادی رضایی گفت: با بازدید و بررسی که صورت گرفت؛ یک واحد تولیدی که در سال 1390، به دلیل معوقات بانکی و بیکاری نیرو های متخصص در اوج تولید رو به افول نهاده و در حین ناامیدی با کمک نهاد های انقلابی به چرخه تولید بازگشته بود پس از گذشت سالیان هنوز هم در جدال معوقات مالی با بانک دست و پنجه نرم می کند.

وی افزود: حل نشدن این جدال سبب ایجاد آسیب در زندگی کارگران شده و موارد متعددی از این دست به مرور سبب وارد شدن لطمه بر پیکره اقتصاد کشور می شود.

رضایی بیان کرد: امروزه باید اصحاب رسانه به عنوان مدعی العموم در جهت دفاع از احقاق حقوق کارگران که بخش عظیمی از آن ها سرپرستان خانوار و خانواده های بدسرپرست هستند به فعالیت خود در این راستا ادامه دهند.

رییس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: خواسته مشخص ما از دستگاه های مسئول این است که با رسیدگی هرچه سریعتر با خاتمه دادن این رویه موجبات بازگشت کارگرانی که سال ها مشغول به کار بودند را فراهم آورند و در این مورد آنها را به پای چرخ خیاطی های خودشان بازگردانده تا مشغول تولید پوشاک داخلی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی پوشش اسلامی در تولیدات داخلی مغفول مانده است

الگوی پوشش اسلامی در تولیدات داخلی مغفول مانده است