مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:272022-06-29اقتصادي

ارسال 2165 پرونده تخلف از اصناف چهارمحال و بختیاری به تعزیرات


مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماه نخست امسال بیش از 2 هزار و 165 فقره پرونده از سوی دستگاه های مختلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که به بیش از 96 درصد از این پرونده ها رسیدگی و احکام آن صادر شده است.

- محمدرضا عمرون امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مهمترین تخلف در اصناف استان به ترتیب عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خرید است و متخلفین با نصب بنر به مردم معرفی می شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: در سه ماه نخست امسال بیش از 2 هزار و 165 فقره پرونده از سوی دستگاه های مختلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که به بیش از 96 درصد از این پرونده ها رسیدگی و احکام آن صادر شده است.

وی ادامه داد: تعداد پرونده ها نسبت به مدت مشابه سال قبل در حوزه کالا و خدمات 18 درصد و در حوزه قاچاق کالا و ارز 41 درصد افزایش داشته و مجموعاً متخلفین به بیش از 27 میلیارد تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم شده اند.

عمرون بیان داشت: با توجه به اختیارات حاصله از مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی سران قوا از 10 روز گذشته تاکنون بیش از 20 واحد صنفی در استان پلمب و پارچه تخلفات صنفی به سر درب آن ها نصب شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با توجه به آرام شدن بازار در استان در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 2165 پرونده تخلف از اصناف چهارمحال و بختیاری به تعزیرات

ارسال 2165 پرونده تخلف از اصناف چهارمحال و بختیاری به تعزیرات