مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:322022-06-29اقتصادي

برپایی بازارچه صنایع دستی هفتگی در اسفراین


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین گفت: با همکاری شهرداری اسفراین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در پارک قائم این شهرستان بازارچه صنایع دستی برپا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز عبدالله سهرابی، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: با همکاری شهرداری اسفراین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در پارک قائم این شهرستان بازارچه صنایع دستی برپا خواهد شد.

وی گفت: همچنین در راستای حمایت از صنعتگران شهرستان، غرفه هایی برای فروش و عرضه صنایع دستی در 5 شنبه بازار اسفراین در اختیار صنعتگران قرار خواهد گرفت.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین با تأکید بر نقش تبلیغات در معرفی شهرستان، افزود: با استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی در میادین اصلی شهر می توان اقدامات شایسته ای را در خصوص معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان به مسافران و گردشگران انجام داد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تمام دستگاه های مربوطه در اولین گام نسبت به شناسایی ظرفیت های موجود برای توسعه گردشگری شهرستان اقدام و به دبیرخانه کمیته ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بازارچه صنایع دستی هفتگی در اسفراین

برپایی بازارچه صنایع دستی هفتگی در اسفراین