مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 09:572022-06-29اجتماعي

ممنوعیت ثبت نام مشمولان غایب، در صورت قبولی در کنکور 1401


مشمولانی که در کنکورسراسری شرکت کرده اند، توجه داشته باشند، غیبت سربازی مانع پذیرش قبو ل شدگان آزمون سراسری دردانشگاه ها و مؤسسات آموزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ محمدرضا دهقانیان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن کنکور سراسری سال 1401 ضروری است مشمولانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند، توجه ویژه به مقررات خدمت وظیفه عمومی داشته باشند، چراکه غیبت سربازی مانع پذیرش قبول شدگان آزمون سراسری در دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی است.

وی گفت: شرکت مشمولان در آزمون های سراسری دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی دلیل بر مجوز ادامه تحصیل نمی باشد و مشمولان غایب حتی در صورت قبولی، مجاز به ثبت نام نبوده و مورد پذیرش قرار نمی گیرند.

دهقانیان عنوان داشت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد، تیر و شهریور ماه سال 1400 فارغ التحصیل شده اند تا پایان شهریور ماه سال 1401، مهلت معرفی دارند.

معاون وظیفه عمومی استان بیان کرد: این تسهیلات فقط شامل مشمولانی می شود که در سال مشمولیت (سال تولد +18) فارغ التحصیل شده اند.

وی اظهار داشت: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن 17 سالگی (سال تولد +17) یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می شوند بر اساس قانون خدمت وظیفه عمومی پس از رسیدن به 18 سالگی تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ثبت نام مشمولان غایب، در صورت قبولی در کنکور 1401

ممنوعیت ثبت نام مشمولان غایب، در صورت قبولی در کنکور 1401