مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:022022-06-29اقتصادي

150 میلیاردریال برای نگهداری پل میان گذر دریاچه ارومیه هزینه شده است


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:طی آبان ماه سال 1399 مسئولیت نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه به اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار شد و در این مدت 150 میلیارد ریال برای نگهداری پل هزینه و بازرسی سطح 3و4 با اعتبار 20 میلیارد ریال نیز اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی راع و شهرسازی سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به مجموع درآمد پل میان گذر دریاچه ارومیه اظهار داشت: در مجموع 150میلیارد ریال از محل درآمدهای حاصل از عوارضی پل میانگذر دریاچه ارومیه در 18 ماه گذشته هزینه شده و بازرسی سطح های 3و 4 با برآورد 20 میلیارد ریال اجرا می شود.

وی در خصوص فعالیت های اجرایی تعمیر و نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه گفت: طی آبان ماه سال 1399 مسئولیت نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه به اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار شده و در این مدت 150 میلیارد ریال برای نگهداری پل هزینه و بازرسی سطح 3و4 با اعتبار 20 میلیارد ریال نیز اجرا می شود.

حمزه لو بیان کرد: نگهداری و بازرسی پل شامل 2 بخش ایمنی بهره برداری و ایمنی سازه است که در بخش ایمنی بهره برداری راه اندازی سیستم روشنایی، عملیات مرمت تابلو و علائم ایمنی خط کشی، پاکسازی زهکشی ها و تعمیر گاردیل ها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 میلیاردریال برای نگهداری پل میان گذر دریاچه ارومیه هزینه شده است

150 میلیاردریال برای نگهداری پل میان گذر دریاچه ارومیه هزینه شده است