مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 10:272022-06-29اقتصادي

واقعیتی از میدان میوه یاسوج/مافیا چگونه بر میدان غلبه کرد؟


مافیایی که اجازه نفس کشیدن به میدان میوه در این چند ماه اخیر را نداده و البته وعده های مسئولان برای حمایت از میدان میوه در حد شعار و حرف بوده است.

- از همه اینها که بگذریم باید به بی تدبیری خود میدان میوه اشاره کنیم که نتوانست در برابر مافیای میوه با تدبیر عمل کنند در حالی که اگر عملکرد بهتری داشت مردم یاسوج آنها را در مقابل این مافیا همراهی می کردند.

قابل توجه مسئولان میدان میوه اینکه اگر غرفه های درون شهری آنها عملکرد بهتری داشت میوه با کیفیت و با قیمت مناسب در شهر توزیع می کردند قطعاً زنجیره مافیای میوه در یاسوج پاره می شد اما آنها درست مطابق میل مافیا عمل کردند و غرفه هایی به پا شد که تنها یک آلونک را در ذهن مجسم می کند.

و اینگونه شد که مردم دوباره به سمت مقابل پناه بردند در صورتی که اگر عملکرد میدان میوه بهتر بود و میوه با کیفیت و با قیمت مناسب در حد و اندازه قیمت خود میدان ارائه می کردند بعد از چندین ماه اقبال عمومی به سمت آنها بود و خود به خود میدان رونق می گرفت و مافیا به قولی کاسه و کوزه را جمع می کرد.

غرفه هایی که نه میوه با کیفیت و نه میوه ارزان قیمت نه رنگ روی درست حسابی و در خور شأن میدان میوه دارد در صورتی که اگر این موارد رعایت می شد امروز شاهد استمرار ترک تازی مافیای میوه در یاسوج نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیتی از میدان میوه یاسوج/مافیا چگونه بر میدان غلبه کرد؟

واقعیتی از میدان میوه یاسوج/مافیا چگونه بر میدان غلبه کرد؟