مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 11:372022-06-29سياسي

تغییر برای مردم؛ هسته مرکزی جهان­ بینی رییسی


ابراهیم رییسی سکان اجرایی کشور را در شرایطی تحویل گرفت که سفره معیشت مردم روز­به­روز در حال آب رفتن بود و مردم زیر بار فشارهای اقتصادی در حال پسرفت در همه ابعاد زندگی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، رضا نیلی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: ابراهیم رییسی سکان اجرایی کشور را در شرایطی تحویل گرفت که سفره معیشت مردم روز­به­روز در حال آب رفتن بود و مردم زیر بار فشارهای اقتصادی در حال پسرفت در همه ابعاد زندگی بودند.

به خاطر حجم ناکارآمدی دولت روحانی و عدم امکان ایجاد تغییرات اساسی در بدنه جامعه با وجود ادعاهای بی­ انتها، انتظارات فزاینده­ای در جامعه برای ایجاد یک تحول بنیادین و اساسی و تغییری چشمگیر در شاخص­ های اقتصادی ایجاد شده بود.

تغییراتی که نیاز به یک پشتوانه قوی مالی و بودجه­ای داشت، امری که دولت سیزدهم در ابتدای کار تهی از آن بود چرا که دولت در شرایطی تحویل رییسی داده شد که ارزش پول ملی سقوط بی سابقه ای را تجربه کرده بود.

در هم تنیدگی عوامل بی ثبات کننده اقتصاد ایران کابینه دولت سیزدهم در حالی قدرت را در اختیار گرفت که اقتصاد ایران یکی از بی­ ثبات­ ترین دوره ­های خود را سپری می ­کرد و زنگ خطر ابرتورم به صدا درآمده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر برای مردم؛ هسته مرکزی جهان­ بینی رییسی

تغییر برای مردم؛ هسته مرکزی جهان­ بینی رییسی