مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 11:522022-06-29سياسي

سرشماری 122 هزار کانتینر در بازدید رییس قوه قضاییه از بندر شهید رجایی


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از سرشماری بیش از 122 هزار کانتینر در نتیجه بازدید رییس قوه قضاییه از بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان امروز در جریان برگزاری همایش سراسری قوه قضاییه، پیرامون بحث نظارت و پیگیری حقوق عامه در دوران نوین تحول و تعالی قوه قضاییه به سخنرانی پرداخت و دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح کرد.

وی در جریان این نشست گفت: سابقه پیدایش حقوق عامه مقارن است با آغاز تشکیل جوامع بشری و در طول زمان هم در قانون اساسی و هم در قوانین عادی و هم در دستورالعمل ها بر این موضوع تأکید شده است.

قهرمانی با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان در  اسفند ماه 1400، تصریح کرد: در جریان این سفر موضوعی، تخصصی و بدون تشریفات به همت حوزه ریاست قوه قضاییه و با همکاران مرکز رسانه فایل صوتی بیانات ریاست قوه قضاییه پیاده سازی شد و از محتوای آن 63 دستور تدوین و استخراج شد و برای اجرای هر کدام از آنها زمانبندی اجرا تعیین گردید.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان اضافه کرد: از این 63 دستور 27 مورد آن ماهیت حقوق عامه ای دارند، که موضوعاتی چون بنادر، گمرکات و اموال تملیکی را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشماری 122 هزار کانتینر در بازدید رییس قوه قضاییه از بندر شهید رجایی

سرشماری 122 هزار کانتینر در بازدید رییس قوه قضاییه از بندر شهید رجایی