مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 12:072022-06-29اقتصادي

دردسرهای قطعی برق برای محصولی استراتژیک/ زیر پوست بازار سیمان بوشهر چه می گذرد؟


داستان تکراری افزایش سیمان با محدودیت برق کارخانه جات تولیدی سیمان در تابستان امسال نیز دور از انتظار نبود و بار دیگر شوک تازه ای به بازار وارد شد.

- خبرگزاری فارس- شهرستان بوشهر، داوود بحرینی: داستان تکراری افزایش سیمان با محدودیت برق کارخانه جات تولیدی سیمان در تابستان امسال نیز دور از انتظار نبود و بار دیگر شوک تازه ای به بازار وارد شد.

استان بوشهر دارای سه کارخانه تولید سیمان است و این روزها قیمت سیمان در خرده فروشی ها از حدود پاکتی 50 هزار تومان به 62 هزار تومان رسیده است.

افزایش قیمت ها بهانه است بر اساس گزارش میدانی و تلفنی خبرنگار فارس و گفتگو با فعالین حوزه ساخت و ساز در بوشهر می گویند؛ افزایش تعرفه فروش مصالح شن و ماسه در استان بوشهر در هفته های گذشته زمزمه افزایش قیمت سیمان به بهانه قطعی برق توسط شرکت ها را افزایش داد و عده ای در این حوزه آماده هستند که با کوچک ترین وزش باد قیمت ها را افزایش دهند.

  خبرنگار فارس برای بررسی بیشتر این موضوع با برخی از عاملین فروش سیمان به گفتگو می پردازد.

افزایش قیمت سیمان مناسب است محمد رحیمی یکی از عاملین فروش سیمان در استان بوشهر می گوید: افزایش نرخ زمانی صورت می گیرد که همراه با افزایش قیمت پایه محصول عرضه شده در بورس کالا باشد و در حال حاظر افزایش قیمت سیمان به دلیل اعمال محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای قطعی برق برای محصولی استراتژیک/ زیر پوست بازار سیمان بوشهر چه می گذرد؟

دردسرهای قطعی برق برای محصولی استراتژیک/ زیر پوست بازار سیمان بوشهر چه می گذرد؟