مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 12:172022-06-29اقتصادي

تحویل 7هزار واحد مسکن به مددجویان بهزیستی در مازندران


معاون توانمندسازی و مسکن اداره کل بهزیستی مازندران گفت: 7هزار مسکن در قالب طرح مسکن محرومان از سال 89 تاکنون در اختیار مددجویان بهزیستی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، نورالدین علاءالدینی معاون توانمندسازی و مسکن اداره کل بهزیستی مازندران درباره ساخت مسکن محرومان در مازندران اظهار کرد:  تامین مسکن مددجویان بهزیستی در قالب طرح مسکن محرومان از سال 89 شروع شد و تاکنون 7هزار مسکن محرومان در قالب طرح ها و به شکل های مختلف در اختیار مددجویان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سال گذشته یک هزار و 110  واحد مسکونی را در مازندران تحویل دادیم، افزود: در کنار این اقدام، تسهیل گری به شکل های مختلف ازجمله معافیت هزینه های آب، برق، گاز، حق انشعابات و هزینه های پردانه ساختمان را در دستور کار  داریم.

معاون توانمندسازی و مسکن اداره کل بهزیستی مازندران اضافه کرد: طبق تفاهم نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای مسکن روستایی تسهیلات قرض الحسنه و کمک های بلاعوض و برای مسکن شهری کمک های بلاعوض در دستور کار قرار گرفته و بسیج سازندگی بسیج با پایین ترین قیمت به عنوان مجری ساخت مناز را برعهده دارد که در مجموع می توان گفت خدمات خوبی در حوزه مسکن به مددجویان صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 7هزار واحد مسکن به مددجویان بهزیستی در مازندران

تحویل 7هزار واحد مسکن به مددجویان بهزیستی در مازندران